My Blog has moved! Please click the image to redirect to my new homepage
http://lh5.ggpht.com/_GDSbJt-LMgg/Seze18s1CeI/AAAAAAAAJAQ/roRhR93GN7g/bgr_header%20copy.jpg

Minyak Naik 78sen

, Monday, June 9, 2008

Wah, nampaknya saya pun dah terikut dengan trend blogging sekarang nih. Lama juga untuk membuat keputusan nak buat blog atau tidak. Akhirnya pada hari ini saya punya blog rasmi sudah bermula.Bagi saya blog merupakan satu tempat untuk memanjangkan tali silaturrahim sedia ada dengan kenalan dan kawan begitu juga satu business opportunity.

Untuk entry yang pertama ini saya menyentuh sikit pasal berita semasa yang agak pahit ditelan. Gambar ini dirakam pada 9pm pada 4 jun 2008, beberapa jam sebelum harga minyak dinaikkan ke RM2.70. 40% increase agak memeritkan bagi saya dan kebanyakan orang. Saya harap saya takkan keluar untuk tangkap gambar seperti ini dalam waktu yang terdekat. Lokasi di Senawang , N. Sembilan dan anda boleh lihat keadaan seperti ini di tempat yang lain.


Related Posts :



2 comments:

  1. kuireena said...

    Hi babe!
    Congratulasi for FINALLY having ur own blog. Bah, make sure this wont be a hangat hangat 'toots' ayam project okay..hehehe..

    Do u mind if I announce about ur blog in my blog? Saja je nak tolong glamorzkan sikit ur blog ini.. :D

    IHU! (if nak tau what this means, kena belanja I makan kat Coffee Mug dulu..hehe)

  2. Lanz said...

    Kuireena, kecik tapak tangan, nyiru saya tadahkan. Thank you.

Post a Comment